Piits või präänik?

Piits või präänik? 5 maitsvat präänikuideed juhtidele! Sa töötad ettevõtte/personali juhina võrdlemisi edukas ettevõttes. Sinuga koos töötab ettevõttes 10, 20, 50 või isegi sada inimest! ..ja just Sina oled see, kes peab veenduma, et kõik need toredad ja vähem toredad inimesed sinu ümber oleksid õnnelikud ja motiveeritud. Et Milvi oleks vastavalt vajadusele saanud parima võimaliku […]
Loe edasi

Töökeskkonnaspetsialist ei pea enam käsu peale õppima

Töökeskkonnaspetsialist ei pea enam käsu peale õppima !  01.jaanuaril 2019 muutus oluliselt töötervishoiu ja -ohutuse seadus (http://www.riigiteataja.ee ). Seadusloojate sõnul on enamik muudatusi administratiivsed, tööandja halduskoormust vähendavad. Koolitusmaastikku puudutab see, et enam ei pea kohtama töökeskkonna alastel koolitustel pahuraid inimesi – töökeskkonnaspetsialiste, kes trahvi saamise hirmus on käsu peale koolitusele tulnud. Alates 01.jaanuar 2019 ei pea […]
Loe edasi

Tõstame üheskoos klienditeeninduse taset!

Viimastel aastatel on palju jutuainet pakkunud kehv klienditeeninduse tase Eestis. Sellest on juttu olnud nii meedias kui ka erinevates foorumites ja blogides ning kindlasti oled erinevaid negatiivseid kogemusi tundnud ka omal käel või kuulnud sõpradelt-tuttavatelt. Klienditeenindaja on ettevõtte nägu ning särava teenindajaga on võimalus kliendile ettevõttest ka kustumatu mulje jätta, mis päädib enamasti sellega, et […]
Loe edasi

Kuidas saada müügiesindajaks?

Kuidas minust kuu ajaga müügiesindaja sai? 2018. aasta juuni lõpus saabusin tagasi Eestisse peale mõningast ringi vaatmist laias maailmas. Alguses võtsin rahulikult, ma ei kiirustanud tagasi tööturule vaid võtsin aja maha ning nautisin kaunist Eesti suve. Augusti keskel hakkasin aga taas tööle kibelema. Peaegu kolm kuud tulutut kandideerimist Augusti keskpaik kuni oktoobri lõpp kandideerisin tööle […]
Loe edasi

Koostöövestlus?

Arenguvestlus või koostöövestlus? Praegu on käimas paljudes organisatsioonides arenguvestluste periood. Kutse arenguvestlusele tekitab vastakaid mõtteid ja tundeid – kes siin arenema peab? Kas ma olen midagi valesti teinud? Kas minust tahetakse lahti saada? jne jne.   Kutse koostöövestlusele tekitab paremat eelhoiakut – minuga tahetakse koostööd teha! Koostöövestlus viitab ka kahesuunalisele suhtlusele – me mõlemad (juht […]
Loe edasi